090320

Hej. Har ni haft en bra fredag än så länge ? Vad händer ikväll då ? Party kanske ? ;) Själv ska jag bara vara hemma, ska upp tidigt imorgon då Frida kommer hit och ska sätta i mitt kära hår :D Kan knappt vänta på att få se resultatet, självklart kommer det komma upp bilder här ! :)

Sen efter att Frida är klar och så så blir det jobb (suck!) och sen blir det till att ha en trevlig kväll på terrassen med Bella, J och P . Trevligt ! Och förhoppningsvis blir det mkt folk då det faktiskt är Bandyfinalen imorgon (lite förvånande att jag vet att det är imorgon även fast det inte går att undvika på stan men ändå).

Sen händer det nog inte så mkt mer i helgen. Jobbar på söndag och sen är jag ledig på måndag som vanligt .. Dock ska jag till tandläkaren klockan 7 på morgonen (!) men jag orkade inte omboka den, och sen runt lunh så åker jag till Enköping och sover där i några dagar med sex and the city boxen ;)

Men nu ska jag titta klart på Så ska det låta och sen ska jag titta på film !

Puss på er ! Och ha en trevlig kväll !

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0