090319

Hej. Nej, jag är inte död - har bara inte riktigt haft något att skriva ...
Idag har varit en riktigt bra dag, hade en benvax kund direkt på morgonen så det va bara att göra det så fort man kom till praktiken .. Sen satte sej jag och Nilla och prata och åt. Och sen kom Eva-Lena, mammas kusin för hon skulle ha en behandling innan hon åker till Thailand - så det blev en chokladdröm, dvs peeling och inpackning i chokladprodukter från AngelSpa, så då va jag med och hjälpte till på den behandlingen. Sen åkte jag bussen till Uppsala, och nu sitter jag här hemma hos P !

Händer ikväll då ? Jag, P och A ska till Bj för det är spring party ikväll . Hoppas det blir drag ! :D
Börjar klockan 13 imorgon för att vi har en storkund klockan 14, 4 stycken i spa bad och ryggmassage, så det blir mkt :P

Men nu ska jag gå och vara social med P som försöker välja kläder ! VIlka stora problem va ? ;)

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0