090314

God eftermiddag (eller godmorgon för vissa kanske?)
Har ni haft en bra början på dagen ? Jag har lyssnat på Kate Voegeles version av Hallelujah och städat - älskar låten hatar att städa ! Och jag kom på en sak när jag höll på att bäda sängen : Om man bäddar sängen typ varenda dag så är det typ som ett helt jävla träningspass så då slipper man träna ^^ Höll typ på att rulla runt och försöka bädda .. så tillslut blev resultatet ... okej iaf :)

Är ni taggade för melodifestivalen ikväll då ? Väldigt många säger att de inte kan bestämma sej för vem som är bäst för att alla är jättebra i år .. Men jag måste säga att jag inte precis tycker många är bra ! jag gillar Molly, Agnes, E.M.D och Alcazar och så Måns såklart jag är juh trots allt tjej ;)

Men nu blir det lite tv, har faktiskt förtjänat det efter mitt träningspass i sängbäddning !

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0