090313

Hej. Är allt bra med er ? Det är helt okej med mej faktiskt. Gjorde en skitrolig grej idag på praktiken; jag vaxade en annan människas ben ! Och det va en riktigt cool känsla ! Veta att nu kommer den här människan ha fina lena rakade ben i 6 veckor ! och sen va det juh lite roligt att plåga ^^ Jag ska själv få en vaxning på benen på tisdag så att jag får testa och sen ! :P

Och idag hämtade jag mitt hår ! :) Och bokade en tid hos frisören för färgning, nu gäller det bara att få tag på Frida så att håret kan sättas i och klippas :) Fatta att snart kommer jag ha långt hår ! Det va läänge sen sist ;P Lite creepy att jag kommer ha en främmande människas hår på huvudet, men äh det kommer man över :)

Sitter hemma nu och äter sourcream cheez ringz, yum ! :D

Men nu ska jag gå och titta klart på NCIS och plugga lite anatomi ;) (FRIVILLIGT!!)

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0