090311

Hej. Har ni haft 2 bra dagar ? Mina dagar har varit sådär ! Jag och P va och hämtade biljetterna till BJs spring party den 19 mars - alltså nästa torsdag. Ska bli ganska skönt att komma ifrån vårat älskade People !
Och juste vet ni ! Igår bokade jag mina två första riktiga kunder ! Som jag liksom själv ska få behandla ! En benvax på fredag och sen en benvax igen på måndag :) Ska bli skitroligt men väldigt skrämmande ! Usch, tänk om jag gör illa de liksom ...

Något annat som hänt ? Njae, inte i mitt liv iaf ! Är bara sååå förvirrad och oförstående just nu, men det går väl över snart hoppas jag annars får jag väl se till att det gör det .. men får väl se !



</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0