090309

Hej hallå allihopa ! har ni haft en bra helg ? Min helg har varit grymt rolig :P jobbade först i lördags och sen drog jag hem till P för att fixa oss och titta på melodifestivalen och sen dra ut och titta på Byz och Json på People :P När vi väl va på People kom A också - vilket va en surprise med tanke på att vi trodde hon va i sthlm .. men roligt va det iaf :) jag blev totallurad av två killar, jag och P retade A's gamla ragg lite också (mkt roligt), vi träffade turism 2or och hade en grymt rolig kväll ! Jag fick tillomed sjunga med i min sommarlåt - "Do you wanna fuck" ^^ Hahaha !
Påvägen hem från krogen så blev cet bråk på bussen  - en kille som inte fick komma på bussen för han kunde inte betala ... det slutade med att han slog ner en polis .. Så han kommer förmodligen fällas för våld mot tjänsteman för att han inte fick åka buss .. Snacka om patetisk typ !
Sen efter jobbet igår så åkte jag hem till B och myste där och gick hem imorse och fortsatte sova eftersom jag har vart ledig idag .. Åkte till skolan också och träffade Åsa en liten snabbis och hämtade engelska böcker :P Det va heelt tomt i skolan :o Men det blir väl så när alla vi underbara 3or inte är där :D

Så nu sitter jag här och är uttråkad ! Vad händer ikväll då ? Bra fråga ..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0