090306

Hej. Haft en bra dag ? Skönt att det är fredag, nu är det liksom helg ! :) Själv har jag haft en underbar dag på praktiken - när jag kom så va det babymassage (mammorna kommer dit och lär sej att massera sina barn) och det va inte så hemskt som jag trodde det skulle vara ! Tre jättesöta barn och sen deras mammor ! kanske inte det mysigaste med alla pruttar som bebisarna gör och shit vad de kissar ! Nej tack, inga barn för min del !
Sen fick jag själv en ryggmassage för att Nilla skulle gå igenom musklerna och alla greppen man använder på ryggen ..! Grymt skönt kan jag meddela er ! :)

Så nu sitter jag här och tittar på Så ska det låta och har ett väldigt intressant samtal med amarisa via msn ^^ Och juste, jag håller på att läsa en väldigt bra bok som heter Sex som jag vill ha det  - som handlar om en tjej som skriver dagbok om sitt sexliv för hon anser sej själv vara sexberoende .. och den är skitrolig ! Men folk tittar liksom lite konstigt på mej på bussen när de ser boktiteln ! XD Men den är skitrolig, jag rekommenderar den verkligen :P

Och nu till er !
Jag behöver 3 försökspersoner för hel eller halv ben vax alt. bikinilinje. Kostar 50 kronor/pers och det ligger i enköping fredag den 3e april. Nån som är sugen kan juh höra av sej till mej ! :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0