090304

Hej. I know det har varit dålig uppdatering ! Men igår va jag först på stan med P efter praktiken, första dagen btw - skitbra ! Jag kommer säkert ha det jättebra ! Bästa miljön så jag kanske blir av med magkatarren :D Hoppas (håll tummarna) Jag köpte ett par jeans igår ! Yes, äntligen typ ! Och jag blev grymt glad av storleken jag köpte ! W25 det är riktigt trevligt :D Och sen kom jag hem och va hemma en liten stund och sen gick jag igen och va borta hela natten (ni som läser här ganska ofta och som känner mej ni vet vart jag va) och hade det mysigt ! Sen va det praktik idag igen, och asså jag älskar min praktik, jag läser en massa böcker om massagegrepp och vart alla punkter ligger och vart de leder och typ alla muskelnamn .. skit krångligt men intressant ! och sen är jag med när Nilla gör själva behandlingarna .. Men sen är jag juh bara där i 4 timmar också, så jag har det underbart !

Pratar med Cilla och Madde lite då och då (mest Cilla) som är i Usa och jag är lite avundsjuk måste jag påstå ! Orkar inte Uppsala, haha ! Men men .. :P och Cilla sa att därborta blir de typ jätteförvånade när de hör att man dricker vodka och sånt här men de sitter själva och röker på .. hahaha ! xD klockrent juh, tycker iaf jag ..

Och nu har jag börjat titta på studentklänningar, hittade en idag på asos.com som va skitsöt - problemet är att den är creme färgad .. Kan jag ändå ha den till studentmössan tro ?! :P

hahaha, Johanna en tjej i Tu2an som jag bla åkte till Nordirland med lade upp en video från när tyskarna va här och skulle lära sej säga ordet stjärt, men det gick inte så bra ..
http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=55082541823

där är länken till videon, den är verkligen rolig, och mitt skratt låter helt förjävligt ! :P

Nej, nu ska jag gå och duscha :)

<3


Kommentarer
Cilla

Underbart här, men ändå saknar jag uppsala! fast det kmr jag inte alls göra när jag kmr hem. u always want what u cant have ;)

Haha, det är stört ju! jag måste fan prova :p saknar dig jättemycket Mickis! <3

2009-03-05 @ 01:36:02
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/
Johanna

Haha, videon är klockren! :) Tur att jag ej hade råkat radera den i något skede!

2009-03-05 @ 17:30:25
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0