090302

Hej. Första måndagen i månaden .. De där jävla varningstjuten lät idag, shiit vad de låter .. Men jag tänkte på en sak, tänk om det skulle bli krig den första måndagen i månaden, då skulle man juh inte veta om den bara tjöt som vanligt eller om det var på allvar .. hmm, aja ! Det skulle ändå aldrig bli krig i Sverige.

Har ni haft en bra dag ? Min dag har varit skön men psykiskt jobbig .. Är juh ledig på måndagar från och med nu, så jag va hemma hela dagen, klädde inte på mej kläder förrän runt 14 och då blev det bara ett linne och träningsbrallor ... Orkar inte mer !

Usch, det här har inte varit min dag ! Vill veta men vågar inte fråga, för rädd för svaret. Men jag måste ! :S Hatar att inte veta ! ... Säg till !

I alla fall, imorgon börjar den nya praktiken :) Hoppas det blir roligt, ska iaf bli intressant att tillslut få vaxa ... ^^

Aja, ska gå och titta på charterhjältar nu !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0