Shit, jag har verkligen tagit studenten !

Shit, jag har verkligen tagit studenten ! Det känns så .. konstigt !
Tänker nästan hela tiden att jag ska till skolan imorgon, men så kommer jag på att nej, det ska jag juh inte. Ska ringa min förhoppningsvis nya skola imorgon och boka intervju/besöks tid :)

Studenten va helt underbar, kan inte ens förklara ! Längtar bara tillbaka till tåget-mottagningeniparken-flaket ! Det va helt underbart roligt ! Kommer komma upp bilder lite senare har inte orkat ladda upp några bilder än :P

Och vet ni ! Den 1a juli får vi tillökning i familjen ! Det kommer en liten dvärgspetsschnauser valp som heter Alice hit och börjar bo hos oss då :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0