Kan nån svalka av mej med isbitar tack ?

Asså shit vad jag svettas ! Ska iaf bli skönt att ligga i vattnet i två veckor :P
Har precis packat så är NÄSTAN klar, ska bara tvätta lite på torsdag morgon sen är jag klar. Men tänkte att det va lika bra att göra det nu, ska juh på stan imorgon och växla pengar och sånt och vara barnvakt åt plutten Theo så kommer inte precis hinna imorgon, vill juh trots allt vara lite med Alice på kvällen också.

Men eftersom jag är tjej så har jag packat alldeles för mkt (såklart!) så vi får väl hoppas att jag inte får övervikt (då dör jag!)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0