I'm so excited that I just can't hide it ..

Jag vet, det är nästan 2 veckor sen jag skrev sist .. :S Dåligt av mej jag vet, men jag har bara inte haft någon lust. Har jobbat och när jag inte gjort det så har jag solat, så det är faktiskt fullt förståeligt varför jag inte velat sitta vid en data :P
Så vad har hänt i era liv ?

Jag fick semester igår, så på fredag 06.40 går flyget med mej, Janina, Paulina och Bella och förhoppningsvis en massa andra "ungdomar" också till Magaluf ! :D Jag kan knappt fatta att en plan som började på fyllan nu har slutat i att vi 4 snart åker till Magaluf på en underbar resa. Jag fattar bara inte varför tiden går så fruktansvärt långsamt ?! :S

Så nu blir det bara att packa och göra iordning allt tills på torsdag kväll, då vi alla ska till Bella innan vi lämnar Uppsala 04.00 ... :D

Snart är vi där tjejer !! :D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0