090616

Hej. Hur har ni haft det idag då, då det va sol för en gångs skull ? :)
Gick upp tidigt imorse för att gå på den efterlängtade intervjun ! Det gick bra. Kommer definitivt in (tror jag). Sen om jag får börja i oktober (där jag är första reserv) eller om jag får börja i januari, det är frågan ! Hoppas nån hoppar av under sommaren så att jag får börja i oktober ! :D Bara för att jag va där på Elisabethskolan nu och blev runtvisad och va på intervjun så blev jag så sugen på att börja NU !! Men men .. det är väl så det är !

Annars händer inget spec ikväll, det är juh fotboll ... SUCK ! Sport tar visst aldrig slut. Om det inte är fotboll så är det ishockey, vem orkar följa allt det där egentligen ? :S Vad ska ni kära läsare göra då ?

Nej, nu ska jag gå och dö i sängen, är heelt slut ! Snälla kan nån komma och ge mej en behövande massage ?

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0