090615

Hej. Jag vet, det har varit riktigt dåligt med uppdatering från min sida, men jag har bara inte varit på humör + att jag inte haft något intressant att skriva.

Men vad har hänt i era liv då ?

Här har det som sagt inte hänt sådär jättemkt, har jobbat, jobbat och jobbat .. Suck ! Jag antar att det är väl såhär resten av mitt liv kommer se ut, förutom att jag förhoppningsvis kommer hålla på med nåt jag vill ! Och när man talar om jobb, så är min intervju på Elisabethskolan imorgon ! Hjälp ! Tänk om det inte går nå bra. Men när jag va in till salongen där jag får ansiktsbehandlingar mm så sa en tjej där att hon hade gått på den skolan och att de bara skrämmer upp en, att nästan alla kommer in. Så lite lättad blev jag iaf då !

Nej, nu ska jag gå och lägga mej, vill juh vara fräsch imorgon det är juh trots allt en intervju för att bli spa-therapeut ... ^^

Håll tummarna för mej !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0