Uppsala shalala Uppsala shalalala !

Nu är jag hemma ! Kom igår kväll ! Shit, vill så inte vara här, vill tillbaka ! Går inte ens att förklara hur vi har haft det ! Vi känner ingen som haft det lika vilt som vi hade det ! Saknar det som fan ! Kändes konstigt att somna igår utan lilla Jannis bredvid mej och vi skriker till Izzys ^^ Och att Jannis inte slog mej inatt ... Saknar er tjejer och det har ändå bara gått en natt utan er <3

Ska på Harry Potter och Halvblodsprinsen med mor och lillebror och hans tjej idag klockan 18 :)

Nej, nu ska jag gå och försöka få ur röd drink ut håret ! Men lite bilder kommer allt ut så fort jag har fått de av Jannis, för hon och Isabella har alla roliga bilder :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0