I want it that way

Åh, jag vill tillbaka !! Min favorit bartender skrev till mej för en stund sen att han saknar mej, och då blir det juh inte precis lättare ! Saknar dej med min lilla favorit strippa/bartender Carl ! (K)

Va juh på Harry Potter igår ! Och jag va så arg ! De hade juh typ tagit bort allt det spännande som hände i boken ! De hade tagit bort hela striden mellan eleverna och de dumma på skolan !!!! Men men .. va iaf så arg att jag inte ens kunde koncentrera mej på att det va sorgligt ! ... så ja, den sög som sagt !

Ikväll ska jag hem till B ...

Men nu blir det potatisgratäng med entrecote och beasås *dregel*

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0