090728

Hej. Vad gör ni för nåt ? Jag sitter vid datan och tråkar skiten ur mej :P

Mina tjejer va här igår ! Älskar de så mkt ! <3 hade typ glömt bort halva resan visade det sej ;P så blev påmind nu om en massa sjukt vi gjorde och sa :P Och lilla Isabella tog också med sej sin kamera för att jag skulle få lägga upp lite bilder, men nej då ! Då glömde hon sladden ;) Lille glömsker !

Men så tittade vi på film .. först somnar Bella... sen Paulina... Sen Janina så jag får sitta uppe själv och titta på film ;P Tack för "sällskapet" Men vi hade iaf roligt med en spritpenna .. (bilder finns på face ;) ) Så nu har jag en snopp på foten som inte går att få bort !!!! :S
Men men .. älskar er ändå <3

Ledig imorgon, grymt skönt ! Håll tummarna att det är fint väder för jag flagnar så in i bomben ! Inte bra ... :S

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0