090727

Jag vet ! FÖRLÅT ! Jag har inte skrivit på läänge ! Men jag har verkligen inte pallat :P

Kom hem fr¨ån jobbet för en liten stund sen, va in och handlade efter för ikväll får jag finbesök :D Eller fin och fin .. har vart med om det mesta med de här tjejerna med tanke på att vi bodde ihop i 2 veckor ^^ Ska äta lite tachoes, dricka lite gott (aka bli apfulla, våra levrar börjar känna saknaden av alkohol), prata lite minnen från älskade Magaluf (<3) och planera lite inför Magaluf 2010 ;)

Väntar bara på att de ska komma ...

Nej, nu ska jag gå och göra nåt annat

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0