Test

Haha, hittade ett test på Sannas bdb som passar mej perfekt :)

TJOCKISTEST
Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[x] Allt friterat
[x] Donken
[x] Max
[x] Sibylla
[x] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab
 
Poäng: 8

Snacks och godis jag gillar;
[x] Chips
[x] Popcorn
[x] Lösgodis
[x] Choklad
[x] Lakrits
[ ] Mint
[/] Salta Pinnar
[/] Gelé
[ ] Skum
[/] Kola
 
Poäng:  6½

Dricka jag gillar;
[x] Allt med alkohol
[x] (Coca) Cola
[x] Lightläsk
[x] Fanta
[x] Sprite
[x] Trocadero
[ ] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.
[ ] Red Bull eller annan energigivande dricka
[x] Must 
 
Poäng:8

MOTION:
[ ] Du motionerar varje dag
[ ] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan försöker iallafall
[ ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[/] Du motionerar aldrig
 
Poäng:½

DIN KROPP:
[/] Du har dubbelhaka
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm
[ ] Du har klädstorlek 42
[x] Du har blivit kallad tjockis
[ ] Du har blivit mobbad för det.

 Poäng: 1½

HÄLSA
[/] Efter 2 meter när du sprunger, så är du "död"
[x] Ditt beeptestresultat är under 3
[ ] Du går / har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.
 
 Poäng: 1½
 
Resultat: 26p

0-9: Hej skinny! Du bör nog äta mer.
10-19: Du är "normal"
20-25: du bör kanske tänka på din vikt
26- 35: du är tjockare en andra. se upp! speciellt vid juletid.
jag har märkt att juletiden e farlig !
36 - 42: Tjockis

Hahahah, fan vad elakt ! Jag är väl inte tjock ! VIsst, har gått upp något kilo nu under jul ... men ändå :(

</3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0