Summering av helgen ..

Jag va juh ut i fredags också juh, skulle fira att Malin ÄNTLIGEN får gå ut hon med nu :) Efter skolan gick Paulina och jag hem till mej, en resa som gjorde väääldigt ont eftersom jag ramla, slog i höften och fick cykeln i huvudet :S Här åt vi och drack lite och gjorde oss iordning, mkt snygga va vi ! :) Sen drog vi in till stan och gick in på allas vårat älskade People ! Lite senare kom Malin, Janina, Bella och Rossy (och gustaf och alex) och kvällen började på riktigt, det blev alldeles för mkt alkohol, jag mådde inge bra alls dagen efter !!! Tappade mitt bankomat kort, skämde ut mej inför människor från skolan, skrattade åt Paulina, blev bjuden på efterfest (som jag aldrig gick på), pussade på pojkar och mkt annat roligt ... finns säkert något jag inte kommer ihåg också ! Så igår morse när jag vakna, så hade jag träningsvärk i låren !! Jag tror att det beror på att jag inte precis dansa anständigt om jag uttrycker mej så, va nog ganska mkt nere vid golvet .. Och nu är det söndag och jag har fortfarande ont ! hahaha ! Jag fattar inte riktigt hur jag lyckas men aa .. :)

Det finns bilder också med dumma uppladdningen av bilder här på bloggen vill inte ladda upp bmp bilder, så .. :/ Men men ...

</3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0