Ska jag eller ska jag inte ?

Jag funderar på att beställa hem det här kitet:


Startkit Uv-gel

36w Uv-lampa med 120s timer
1 Perfect bas gel 15 ml
1 Perfect builder rosa gel 15 ml
1 Perfect french ultra white 15 ml
1 Perfect Finish top gel 15 ml
1 banan fil 120/180
1 svart rak fil 80/120
1 zebra rak fil 180/240
1 tipp cutter
1 gel pensel
1 lim
1 buffer
250 bomullspads
100 ml nagel cleaner
100 franska naturella tippar
100 franska vita tippar
100 franska klara tippar


 
Det kommer från j-nails.com men jag kan inte riktigt bestämma mej om jag ska göra det eller inte, Vill gärna ha det ! För då kan jag skulptera mina naglar riktigt bra ! Men jag kan som sagt inte bestämma mej ! Hmm ... ska jag eller ska jag inte ? :D

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0