Shit vad vi är smarta !

Asså shit vad jag och Paulina är smarta ! Vi kom på en sak för inte så länge sen, och vill ni veta vad ? Okej, det kanske ni inte vill, men det får ni ändå ;)

Jo, grejen vi kom på var (trumvirvel): Anledningen till varför fula killar får så mkt ragg ! Jo, de är förmodligen charmiga, som fan ! För Paulina känner en sån, och jag kände en sån förr (inga namn nämnda). Och sen kom jag på efter att om de inte är charmiga så är anledningen att man helt enkelt tycker synd om de XD
hahaha !

</3


Kommentarer
Cilla

mycket bra resonemang. men är det inte så jag ahr sagt hela tiden om en viss herre? ;)

2009-01-19 @ 21:09:50
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/
annicaa

go ni är grymt smarta :D

2009-01-19 @ 22:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0