Nyårsafton 2008

Nyårsafton firades först hemma hos Anki med fylld krabba till förrätt ! MUMS ! Och sen oxfilé och hasselbackspotatis till huvudrätt. Efter middagen åkte vi ner på stan till allas vårat favoritställe - People ! ;) Där firades årsskiftet med Malin, Malin, Anki och en massa kompisar man träffa på där ! Tack alla för en underbar kväll <3 här kommer kvällens bilder, måste dock säga att det inte blev speciellt mkt bilder i slutet av kvällen ;P :

Jag är halvklar - ögonskugga och lösisar klara
Jag och Anki innan
Jag posar i klänningen som mamma sydde om nästen helt ! Tack mami ! Den blev underbar ! :)
Malin
Martin och Malin
Anki och Malin
Jag
jag och Anki posar så fint som vanligt ! ;P
Bara en av årets nyårskyssar ;P
Anki, Jag och två främmande tjejer på toaletten :P
Vi träffa på Linda
Jag hitta en ny favoritdrink som det blev liite för mång av  - men jag blev helt enkelt kär !
Och den bilden får avsluta nyårsbilderna för 2008 ! Nu får vi bara hoppas att 2009 blir lika bra ! :)

<3


Kommentarer
a

jag hade så sjukt kul :D whoooo

måste göras om

2009-01-02 @ 21:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0