Mitt kärleksår 2009

Satt precis och tittade på mitt kärleksastro för år 2009 på Veckorevyns hemsida. Jag är tvilling, så nu kan ni andra som är tvillingar också ha nytta av det här:

Tvillingarna 22/5-21/6


Vår
Våren sjuder av romantik. Visserligen börjar 2009 med en hel hög kärleksproblem, men de skingras för vinden och sedan väntar en riktigt ljuv vår med långa blickar, ömma ord och stora löften. Du njuter och ger kärleken massor av utrymme.
Sommar
Under större delen av sommaren är du upptagen av andra saker. Ibland är det nöjen och resor som gäller, ibland är det vänner eller släktingar som behöver din hjälp. Men själva högsommaren passar i alla fall perfekt för kärlek och passion.
Höst
Det går upp och ner. Periodvis orkar du inte riktigt med ditt eget kärleksliv, du behöver mer utrymme för egna tankar och funderingar. Om du har en partner som respekterar detta uppstår inga större problem. Annars blir det trist.
Vinter
Chansen finns att december börjar med passion. I övrigt blir det en ljummen vinter. Du har tusen planer och förhoppningar men det mesta blir helt enkelt inte av. Kanske är det ditt yrkesliv som stjäl tid och energi, kanske är det vardagens småsaker.


Även fast det bara har gått 2 dagar av 2009 så stämmer den faktiskt hittills .. Får hoppas att jag får en vår med massor av kärlek ^^

<3


Kommentarer
annica

varför hittar jag inte de där ? kan inte du fixa lejonets till mig pleas kompsi

2009-01-04 @ 19:26:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0