Let´s dance

Så ! Vad tyckte vi om årets Let's dance första avsnitt ? Jag såg inte när det va men tittade dock på reprisen idag och jag måste säga att min favorit är Morgan Alling ! :) Han va skitduktig ! Jag kanske inte kan speciellt mkt om dans men han va riktigt duktig, han klampade inte fram och såg allmänt felplacerad ut, utan han passade in ! Nån som dock inte såg ut att passa in va Blondinbella - Isabella Löwengrip. Jag tycker inte att hon va nå bra, juryn sa att hon såg ut som bambi på hal is - själv tycker jag att hon mer såg ut som typ Nanny Fine på hal is med sitt gigantiska hår ... Hon typ klampade fram ! Nej, hon va inte nå bra !
 Ska bli roligt att följa de - visserligen kommer jag bara kunna se repriserna då jag inte precis är hemma en fredagskväll ^^
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.796641 - om ni inte har sett Blondinbellas dans så kan ni se den här

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.796647 - och här kan ni se Morgan Allings dans

Nej, nu ska jag gå och duscha och sen sova.

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0