Hemskt

Sitter och tittar på United 93 som handlar om 11/9 katastroferna eller vad man nu ska kalla de. Det finns typ en miljon filmer om attackerna, men jag tycker att alla är riktigt bra men hemska att titta på ! Usch, vad många det var som led och säkert fortfarande lider av de. Det är hela 7½ år sen som det hände ! Känns verkligen inte som så länge sen !

Men nu fortsätter filmen, och jag ska sova efter den, har drama lektion halv 9 imorgon, gäääsp ! men det brukar vara roligt, iaf när man inte behöver springa så mkt !

Godnatt !

</3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0