Gud så skönt !

Gud så skönt ! Jag beställde nyss en tid hos naprapaten på tisdag ! Gud så skönt ! Mina axlar och rygg dör snart ! Är väldigt nära att få nackspärr för sisådär 100 miljonte gången ! Men jag borde väl vara van vid det här laget ! I vilket fall som helst så ska jag iaf dit på tisdag 09.45 för lite akupunktur, knäckning och den där jobbiga maskinen som drar ihop alla muskler ! Men jag behöver det även fast det är riktigt obehagligt ! Inge min naprapat säger alltid att jag måste gå dit regelbundet, och jag har inte varit där sen typ i juni, eftersom jag inte vågade när jag va nytatuerad och har varit för lat sen  (hahah, jag vet, tönt märkt) ... :P

Men men .. ! :P

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0