BIlder på naglar och sammanfattning + bilder från onsdagsutgång

Lite försenade bilder, jag vet !

Sådär blev naglarna, blev rätt nöjd !


Så, i onsdags va det juh utgång - en kille som hette Christian (som tydligen jobbar där) fyllde år och sen skulle Bingo komma.. Så väl hemma hos Paulina va jag minst sagt otaggad, va skitnära att åka hem men jag tänkte: vafan testa iaf ^^ Så vi gick dit med inbjudningar och allt, upptäckte att det va kö bort till Alina systems (!) shiit, och alla hade inbjudningar, det va bara att ställa sej i kön, som tur är hittade vi några vi kunde stå med ;P Kommer in, stöter på Bingo, han sa hej först ! Mkt förvånande måste jag säga .. Men det blev en riktigt lyckad kväll, iaf för mej ^^ Lite bilder från onsdags:
De 2 fullaste flickorna på hela kvällen ;)
Det va några täntar som kom dit i limo ...
Hahah, den där bjuder jag på .. ^^
Bingo Rimérs rumpa ^^
Bingo tog kort på typ Moore tjejer ^^
De bjöd upp folk på scenen som fick ta kort med tjejerna .. Och SÅKLART va jag och Sanna däruppe och posade framför Bingo (förvånade ?) och det va riktigt roligt ! :) Har 2 bilder därifrån men de går inte att få upp .. Lite senare på kvällen ställde jag mej också och dansade på en av upphöjningarna med en av moore tjejerna .. men vadå vem har sagt att jag skämde ut mej ? ^^
Sen mådde jag juh inte precis jättebra i skolan dagen efter, men det va det värt :P

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0