2008 - vad som hände

Vad hände egentligen år 2008 ? Flasbacks här och nu:

Mitt hår blev kortare och kortare
Jag började umgås med denne filur
Och den här med
Mitt hår blev ännu kortare
Det var personalfest - och jag ägde på karaoken
Det va praktik - bla på eklundshof   Jag fick en liten kusin.
 Jag blev precis som alla andra tjejer i Sverige kär i Björn    Mitt hår blev ÄNNU kortare.
I april åkte klassen till Skottland
Jag piercade naveln - och svimmade och fick ett fint ärr av det dagen efter
Comenius besökte Sverige i maj, jag fick en tysk inneboende, och en internationell kyss

Jag fyllde 18 ! och gick ut 2:an och sen blev det inte många vita helger för mej.
Midsommar firades med de på landet
Jag tatuerade mej

Sommaren var ett enda stort blurr av jobb och utgång - nya kontakter skapades och vissa foll bort.
Tillbaka till skolan - sista året Ny frisyr - håret skulle bli längre till studenten
I November åkte Comenius till Nord Irland, och jag fick följa med.  Gamla vänner träffades ännu en gång. Hejdå 2008 hejsan 2009 !

Sammanfattning av år 2008 - Året var galet med 18 årsdagar, krogen, nya kontakter, pojkar (dock inga förhållanden), kompisar och galet roligt ! Nu ska vi bara se till att 2009 blir lika bra - om inte bättre, eller vad säger ni ?

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0