2008 summerande lista

Eftersom jag innan summerade 2008 i bilder så hade jag tänkt göra det i en bdb lista nu :P

Sammanfattning 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Krogen, firade midsommar/nyår, Nordirland, Skottland

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga. Blir dock ändring på det i år !
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min låtsas-syster Frida

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är

5. Vilka länder besökte du?
Skottland, Nordirland, Londons flygplats

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Normala killar - finns det ens ?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1/6, 17/7, 29/8

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag insåg vilka som betyder något och vilka som inte gör det

9. Största misstaget?
Att jag blev kär för snabbt, litade alltför mkt på folk

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ett ärr pga svimning, en massa sjukdomar

11. Bästa köpet?
Tatueringen, mina älsklingsskor !

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina älskade kompisar
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz - I'm yours (midsommar Micke på gitarr), Kat Deluna ft Busta Rhymes - Run the show (Krogen), Lady Gaga - Just dance (utgång med Paulina)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, har varit väldigt mkt tårar, men också väldigt mkt skratt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om min kropp, åkt utomlands

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag ångrar ingenting direkt. Men borde inte ha litat så mkt på alla

18. Hur tillbringade du julen?
 Med mamma, låtsaspappa, lillebror och låtsasbror

19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr

20. Hur många one night stands?
inga

21. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Top model, Greys anatomy, Desperate housewives och många fler !

23. Bästa boken du läste i år?
Stephanie Meyers Twilight serie ! Bättre än Harry Potter !

24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm ... Lady Gaga och Jonas Brothers

25. Något du önskade dig och fick?
Ett bra år !
26. Något du önskade dig men inte fick?
En iPhone

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
På tolvslaget gick jag in på krogen för första gången. Födelsedagen firades bakfull med släkt

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja ... :(

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Party-pingla

31. Vad fick dig att må bra?
Utgångarna med tjejerna, alla nya kontakter, Malin ! <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Björn, Joe Jonas

33. Vem saknade du?
Många, men lillebror som bor hos pappa allra mest förmodligen

34. De bästa nya människorna du träffade?
Malin, Malin, Cilla, Madde, krog-kontakterna och alla vänner jag tog upp kontakten med <3

Ett bra år !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0