090127

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min dag har vart grymt chill ! Först Åsas lektion då vi bara satt och tittade på kriterier för att bli reseledare och tittade på mammas och peters bröllopsfoto :D Och sen prov i Naturkunskap, det gick faktiskt helt okej, jag TROR iaf att jag får godkänt ! :S Och sen va det halv tema dag så alla friskole elever satt i Aulan och tittade på film; Ninas Resa. Den var bra, lite smått förvirrande bara :P Och det var en tant i filmen som hetter Mrs Pelikan, det tyckte jag va roligast XD

Sen gick jag och Jen hem till mej och gjorde Pa - Thaimeny - Tom ka gai till förrätt/huvudrätt och kokospannkakor till efterrätt ! Hmm .. kokospannkakorna var goda men det var nog det svåraste jag gjorde ! De hade en helt annan konsistens än vanliga pannkakor så de gick knappt att vända :/ Men vi gjorde iaf typ 3 stycken ist för 10 .. hahah ! :P

Så imorgon .. Tänkte jag ta mej en liten sovmorgon, orkar verkligen inte med sång/instrument lektionen ! Och efter lunch blir det en liten tripp till Sthlm för att gå på studiebesök på Vings huvudkontor .. snaark ! men vem vet det kanske blir roligt ! :P

Tillbaka till Uppsala och det blir bio ;) Ska se Changeling, hoppas den är bra !

men nu ska jag gå och titta klart på Top model och sen gå och duscha hade jag tänkt :)

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0