090126

Hej. Vad gör ni för något ? Jag är hemma och fixade precis praktikplats för de 4 första veckorna, så jag har nu fixat alla 8 veckor, 4 veckor på restaurang stadshörnan i enköping och 4 veckor på Nilla spa i enköping, så ja ! Den mesta tiden kommer alltså spenderas där ;)

Ska egentligen ha engelska nu, men jag är "hos tandläkaren" .. orkade verkligen inte + att jag måste plugga har NK prov imorgon som jag inte ens har tittat igenom, oopsie ;)

Är nå grymt lättad över att inte behöva vara i skolan när ingen annan 3a är det ! Hur hemskt hade inte det varit på en skala ! :P

Ojuste, jag kan juh lätt säga att dagens drama lektion inte var liite pinsam ! Visste inte riktigt vad jag skulle ta mej till ..
"Jag och Madde står och fnittrar på uppvärmningen"
Lärare: - Värst vad ni 2 är fnittriga idag då !
Jag: - Hmm, jo den här låten är rolig ..

hahah ! Vad kan man säga..
Nej nu ska jag gå och plugga, snaark ! Men vi hörs senare lovers !

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0