090124

Hej. Hade ni en bra fredag ? Min var riktigt bra, började med att jag ahde sovmorgon så jag gick upp ganska tidigt och fixade naglarna ! och det blev skitbra om jag får säga vad jag själv tycker. Sen åkte jag och Janina ner på stan för att vi skulle gå på studiebsök på Resia .. inte precis jätteroligt men iaf lite intressant . Sen skulle jag egentligen åkt hem innan jag skulle till skolan på lektion. Men vi upptäckte att mitt i Forum gallerian så höll frisören från Nikita hair och gjorde gratis styling, så vi ställde oss i kö och blev stylade, Jag fick först plattångslockar som hon sen grog ut så att det blev som frisören sa; - Könshårsfrisyr XD "Hej, jag har könshår på huvudet, vill du följa med mej hem och känna på det" vad sägs världens bästa raggnigsreplik eller vad ;) Sen blev jag juh tvungen att åka direkt till skolan för en mkt givande sång/instrument lektion ... Jag, Helena och Gabriel typ låg i soffan i 2 timmar, mkt givande ... Enda positiva är att Bosse iaf va dåär, och han är rolig ... :P Ifall du läser det Bosse, ja du är rolig ! ;P Haha !

Sen på kvällen så kom Janina och Malin och sen lite senare kom Paulina och ännu lite senare kom Annica och Malin .. Här vankades det utgång .. vi sjöng singstar (som jag ägde på, 3 mot 1 och självklart vann  jag ) och vi fixade oss och drack alkohol .. riktigt mysigt .. Sen drog vi ut, och när vi kom dit runt halv 10 så va det kö bort till korsningen, irriterande ! Men vi kom iaf in och kvällen blev jättebra ! Och de hade satt upp strippstångar och damn vad roligt jag hade på de ! :D Jag ägde, naturbegåvning på att dansa på en strippstång .. hahah ! :P Jag och Janina hamnade nästan i bråk med en av uppsalas största as ! Shit ! Malin blev jättefull, och Afasi och Filthy sög ! Men kvällen va underbart rolig !

Vaknade upp imorse med världens ångest, trots att kvällen va riktigt bra så skäms jag för vissa grejer .. Men jag ångrar mej inte för jag hagde minst sagt roligt .. Så idag va det jobb och nu sitter jag i vardagsrumet med Calle och E-L eftersom Mami och Peter är på kanarieöarna och spelar golf ^^ Inte speciellt avundsjuk eftersom de spelar golf :P

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0