090121

Hej. Hur har ni haft det idag ? Min dag har vart gryym ! Åkte till skolan för att gå runt och titta på vägar-vidare .. Ganska intressant. Hittade en som hetter Go study som va där man pluggar (i mitt fall) turism i något annat land. Tex Australien (där jag vill va), Irland, Nya Zeeland, Usa, England och en massa andra länder ! Verkade underbart ! Men vi får väl se, skulle mkt hellre jobba utomlands än plugga, för det kan man faktiskt göra samtidigt som man jobbar ! :P

Slutade redan 12, skulle egentligen hålla på till 14.30 men vi svarade på nästan alla frågor, så kändes inte så nödvändigt att vara kvar .. Jag och min kära kk (krogkompis) Paulina åkte/gick då hem till mej och degade och tittade på Coyote Ugly .. Hon lämnade mej precis så nu sitter jag helt själv :P

Men men .. ska till Gillet imorgon för att se hur de arbetar i restaurangen för ev. praktik ! Hoppas jag får praktiken !!!!!! :P

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0