090120 - ledig, naprapat och shopping

Hej. Har ni haft en bra dag ! Min dag har varit riktigt bra faktiskt ! har varit ledig hela dagen eftersom det va omprovsdag idag och jag inte hade något att göra :) Så 09.45 hade jag tid hos naprapaten för att göra akupunktur och plåga mej. Så han satte i 4 nålar i arsle, en i ländryggen och sen gjorde han även ultraljud, knäckte och masserade ! Så jag va helt öm när jag gick därifrån ! Akupunktur gör ont som fan men det hjälper ! Sen åkte jag ner på stan till Paulina för lite shopping och sånt .. Åkte från stan med ett par tygskor, ett linne, en bh och ett nytt navelsmycke :) Shiitafint ! Så åt vi såklart på Cupido, vad annars liksom ;)

Och jag tog en liten sväng in till Petra för att trimma luggen (jag kunde knappt se) så nu är den bra ! och hon ville se hur långt mitt hår blivit så hon släppte ut det eftersom jag alltid har uppsatt, insåg då att det faktiskt har blivit ganska långt ! :) :o frågade också när jag kommer kunna sätta i extensions, och den underbara tjejen säger snart ! :D Yeeay ! Långt blont hår (jätteblont) istället för pissmellankort gult hår ! hatar mitt hår just nu :P

Paulina och jag åkte hem till mej efter staden också, hon har precis åkt hem :( så nu sitter jag helt ensam ! :( Men jag klarar mej ganska bra ensam ändå ;)

Nej, nu ska jag gå och äta, men kommer upp bilder på dagens inköp lite senare ;)

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0