090118

Godmorgon ! Har ni sovit gott ? Jag måste säga att det faktiskt har varit riktigt skönt att vakna upp på morgnarna utan en bakfylla som dödar en den här helgen .. Men nästa helg blir det inte riktigt så .. Jag fattar inte varför jag bara går ut när jag jobbar på helgen och aldrig när jag är ledig .. skitkonstigt ! :P

När jag vaknade imorse låg min telefon i en tugummi påse .. skitkonstigt ! Så jag frågade mamma om hon va upp till mej inatt när de kom hem från krogen (mina föräldrar va ute och inte jag :o ) men det hade hon inte vart, så jag måste ha drömt nånting satt mej upp, tagit upp tugummipåsen som låg på väskan och lagt telefonen däri ... Låter väääldigt konstigt måste jag säga men det låter mest möjligast .. Annars kanske vi har spöken som gjorde det, men det tvivlar jag starkt på ! Även fast jag tror på spöken nuförtiden sen jag såg filmen Gast på Lucia movie night ... Men det låter inte så troligt att spökena skulle va hemma hos mej ... ^^

Mamma och jag ska snart åka och sola, hon vill få en liten start-bränna inför Kanarieöarna nästa vecka .. och jag vill helt enkelt bli lite brun, eftersom jag ska vara hemma i kalla sverige ...

Men nu ska jag gå !

</3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0