090113

Hej. Har ni haft en bra dag ? Jag har haft en minst sagt stressig dag ! Efter skolan gick jag och Jen hem till mej och lagade mat, var sydafrikansk meny den här gången. Förrätt blev det vitlöksbröd. Huvudrätt blev det en kyckling gryta som jag inte kommer ihåg namnet på. Båda mycket goda. Och efterrätten blev det mjölkkaka som inte smakade speciellt bra ! :S Jen tyckte dock om den ^^ Och Viktoria, Jen's syster skrev precis till mej på msn, hon tyckte tydligen om den ;) Haha !

Sen när Jen hade åkt hem så skulle jag skriva klart religionsuppsatsen som ska lämnas in på torsdag (!) men inte kommer kunna skriva något på knappt imorgon eftersom jag ska gå ut. Jag vet, jag har sagt ingen utgång på onsdagar då det är skola dagen efter, men det är ladies night, manliga strippor ! Och vem säger nej då egentligen, ja inte jag iaf ;)

Så nu har jag precis skrivit klart religionen, men är något gryyymt osäker ! Jag ska jämföra kristendomen och buddhismen, men jag vet inte om det är bra ! :S Och sen ska det skickas in till urkund för att se om det är någon plagiering, och jag blir lika osäker varenda gång, för det kan juh faktiskt vara undermedvetet ! :S Man vet aldrig liksom !
Så jag får väl bara hålla tummarna att jag klarar att jämföra och hålla på ! Snälla, håll tummarna åt mej ! Å just nu är jag grymt frustrerad på min lilla Paulina, för hon säger att hon inte tänker lämna in uppsatsen, och då blir jag galen ! Hon måste ! Men jag älskar henne ändå <3

Men nu ska jag gå, men vi hörs imorgon eller nåt sånt !

</3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0