090112

Hej. Har ni haft en bra dag ? Min dag har varit ganska jobbig men ändå lite skön ! Sitter och ska skriva på religionen nu, den ska in på torsdag, och jag har knappt börja ! Och har bara idag och lite imorgon på mej. För imorgon ska jag och Jen laga mat, Sydafrikanska menyn den här gången tror jag det är .. Och sen ska jag tydligen gå ut på onsdag, det är tjejkväll, så det blir manliga strippor, buffée och vinna presentkort på lustgården .. Hmm .. vi vet juh hur den förra tjejkvällen gick ^^

Men nu måste jag verkligen gå och plugga ! :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0