090109 - senare

Har ni haft en bra dag kära vänner ? Shiit, vad formellt det lät ! Min dag har varit njaa ! hade tråk-lektion med Eva och sen åkte vi ner till stan för ett studiebesök på stadsteatern. Inte precis super intressant ^^ Och jag (och lite Paulina) insåg att stadsteatern är såå mkt finare på kvällen/natten och i onyktert tillstånd ! Det va juh skitfint när teatern va där, nu såg det bara tråkigt ut ! :P
Åkte tillbaka till skolan efter, men kände att jag inte mådde så jättebra, så jag gick hem ist för att gå på engelskan ...

Och hör på det här ! Jag lagade mat idag, JAG ! Shit, vad duktig jag va, jag lagade korvstroganoff och + för mej för jag hade en handikappad lillebror bredvid typ hela tiden .. Han har bara brutit handen men jag lovar i köket är det som om han brutit allt ! Shiit, värre än mej liksom !

Men nu ska jag gå och göra något intressant (vad vet jag inte riktigt dock) ;P

</3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0