090107

Hej. Har ni haft en bra sista-dag-på-lovet för er som går i skolan och en vanlig dag för er andra ? Min dag har varit ganska händelselös, blev väckt av en av cheferna som frågade om jag ville jobba 13-22.15 idag men jag sa nej, ska juh ut ikväll, sen tittade jag på film; Raise your voice och sen har jag typ tråkat .. packade precis klart väskan som ska med hem till Paulina ikväll .. väntar bara på att hon ska höra av sej att hon är påväg hem från sin bror.

Hoppas det blir en bra kväll ikväll ! Känner att jag behöver det !

Men nu ska jag gå och klä på mej lite kläder, har gått runt i bara trosor och linne idag (vilket har varit grymt skönt eftersom det va sista lediga dagen) så nu är det dags att ta på mej lite kläder :P

Ha det bra !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0