090106 - dagens shopping och annat

Har ni haft en bra dag ? Själv åkte jag juh ner på stan och träffade Paulina idag för lite fika och shopping. Köpte en ny klocka, skitsöt ! Inte ett dugg lik de jag redan har, sen köpte jag även en midjekort vit kofta från Holmlunds som jag velat haft ett tag nu, men inte varit helt säker på, köpte även en vanlig svart långärmad tröja och en concealer sen blev det lunch på Cupido :) Mycket trevligt att min kära kk (krogkompis) har kommit hem ! Bilder kommer upp imorgon, och även de på naglarna, kunde inte göra det idag för batterierna dog :P
 
Åkte hem till mej efter och tog det lugnt, babbla och skratta och ja, hade roligt ! Bestämde också kläder för morgondagen, det blir, korsett, med hög kjol, strumpbyxor och självklart klackar så ska jag rocka loss och dricka min älskade drink ! Sen att jag inte kommer må speciellt bra i skolan dagen efter är en heeelt annan sak, men det är lika bra att vänja sej inför alla studentskivor i vår ;)

Imorgon blir det utgång då Bingo Rimer kommer (jag vet, wow) och sen är det paulinas första utgång på 1 månad + att det trots allt är sista dagen på lovet, så usch ! Kommer förmodligen sova hos Paulina efter krogen då det inte går några nattbussar på onsdagar (mkt dåligt måste jag säga) så när de kommer sova vidare så kommer jag behöva gå upp och åka till engelska lektionen ! Åh vad ehh ... roligt ! :/

Nu ska jag gå och fortsätta titta på Shear Genius ! Blir grymt sugen på att antingen klippa det Victoria Beckham kort eller sätta i extensions ! Men om typ 2 månader blir det extensions :D Wiie !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0