090105

Hej. Åkte hem från bålsta idag, orkade inte vara kvar längre, min mormor snarkar som en hel karl så jag kunde knappt sova för hon somna innan mej .. Och så ville jag träffa Paulina som har varit i Thailand ! Så kom jag hem efter en minst sagt jobbig bussresa och då skulle mamma och peter tydligen ha hela huset fullt med gäster typ, så jag ringde paulina och hon va med anki, så de kom och hämtade mej så åkte vi till gränby en stund, och sen åkte vi hit och snacka skit och sånt !

Sen när de gått började jag fixa naglarna, riktigt fina faktiskt, orkar inte lägga upp bilder just nu, men det kommer .. Och sen camade jag faktiskt med nån ! Det var typ en miljon år sen jag camade med nån ! Och jag är tydligen rolig, och lite skum .. hmm ! Positivt eller negativt ? ;)

Så nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och lägga mej ! Så Godnatt ! Och juste, när jag var vaken inatt tack vare mormor, så kom jag fram till en massa saker + att jag hann läsa ut en hel bok som heter Babbeldrottningen ; som var skitbra ! Den kommer jag säkert läsa om ! As usual !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0