videos och bild från klassfesten

Hittade nyss 2 videos och en bild från klassfesten ... ^^

Jag, Ronja och Cherin leker leken : Vem är mest erfaren ? Och ja, ni kan juh se här hur det gick ^^

Och här är det Malin, Emelie och jag kommer inte ihåg vem den tredje var som lekte nån lek som jag inte kom ihåg vad den hette, men roligt var det iaf :P


Nästan alla va jättekissnödiga (och väldigt fulla) påväg till People så några satte sej i en liten gränd och kissa (ungefär 10 tjejer satt där ! hahah)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0