Skönhetsoperationer

Jag sitter och tittar på ett jätteintressant program om tjejer under 18 år som vill skönhetsoperera sej. Jag ville det när jag va yngre och plattare och har även velat göra fettsugning (dock vill jag inte göra något av det längre) men det är verkligen intressant att se . En av tjejerna vill göra fettsugning och bukplastik, ja hon är tjock ! men hon har inte ens testat att träna bort det, och det är väldigt konstigt ! För om ma själv tycker att man är tjock så måste man väl vara motiverad nog att iaf försöka träna bort det ? :o

Den andra tjejen som vill göra en bröstförstoring kan jag dock förstå för hon har haft anorexia och blev då helt platt så det är fullt förståeligt ! Men ändå, man fick liksom se när andra tjejer gjorde operationerna och när en tjej gjorde bukplastik så höll jag på att spy !
Och när en tjej gjorde bröstförstoring så tröck doktorn in silikon grejerna genom naveln ! :o Skitkonstigt och äckligt men men ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0