Glömde säga !

Glömde säga i det senaste inlägget, idag har jag bokat biljetter ! Vill ni veta till vad ? Klart ni vill för det är något som de flesta tycker är astöntigt men som jag gillar ! :D Den 1 mars ska jag och Linda gå på High school musical musikalen på Göta Lejon ;D Läängtar ! :D Ska bli askul faktiskt ! jaja, skratta på ... ! jag vet att åtminstone 2 gör det, bara att erkänna vilka ni andra som gör det är ;)


Ska bli askul faktiskt ! Så tar en hel Bålsta helg den helgen :P

Visst blev den nya designen ganska bra förresten ? :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0