Ang. att jag har annorlundare kroppssyn än er andra

Jag ville bara säga att ja, jag tycker det är fint, men jag vill inte se ut som den allra sjukaste anorexia versionen utan jag tycker det är väldigt fint att vara så smal helt enkelt, det är inget fel med det. Jag vill vara en size zero - vad är det för fel med det ? Jag ska väl få ha de värderingar jag vill ha ! precis som alla andra, eller ?

Och ja, jag har inte dålig självkänsla för jag har inte anorexia och jag har inte heller sagt att jag vill ha det eller snarare lida av det utan jag tycker bara det är fint att vara smal ! Det är inte något jag säger eller vill eller tycker om att höra för att få bekräftelse, utan jag tycker det är fint !

Så snälla, sluta kritisera mej för mina värderingar !


Kommentarer
Madde

Hihi nej då hade vi inte fått se dig sitta och smaska godis på varje engelska lektion ;) Hihi

Hur har du det hemma gumman? Saknar dig :)

2009-03-04 @ 19:45:12
URL: http://maddihoe.blogg.se/
Madde

Hihi nej då hade vi inte fått se dig sitta och smaska godis på varje engelska lektion ;) Hihi

Hur har du det hemma gumman? Saknar dig :)

2009-03-04 @ 19:45:35
URL: http://maddihoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0