090227 - första utgången på en månad

Hej. Hur mår ni ? Jag mår faktiskt ganska bra för tillfället .. Sitter hemma hos P och dricker och pratar med P, J och A, vi ska ut så småningom^^ Första gången sen klassfesten, känns lite konstigt men det kommer säkert bli bra ...

Imorgon åker jag till mitt gamla kära Bålsta för att träffa Linda, vi ska juh på High school musical musikalen på söndag, så jag ska dit dagen innan och umgås lite :P

Hahh, en kille som gick i min klass taggade en bild på mej på facebook idag .. lite gammal om man säger så ..

Har juh förändrats lite om man säger så ... ^^

Men nu ska jag gå och umgås ! :)

<3


Kommentarer
Cilla

Ha så kul, och hälsa uppsala från mig! ;)

2009-02-28 @ 10:18:49
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0