090224

Så, nu har jag avreagerat mej lite .. Så har det hänt något roligt sen sist ? Jag har inte gjort så mkt, typ praktiserat, snaark ! Idag började juh bokrean, så efter praktiken så gick jag först in på akademi bokhandeln men det var så rörigt och jag hittade inget och sen gick jag in på Åhlens och där hittade jag tre böcker - Chic, som jag har börjat kolla lite i och som verkar väldigt bra och användbar och sen två vanliga böcker som handlar om kärlek och sånt ^^

Och på stan så stötte jag ihop med ett gammalt krogstrul (som även går på min skola) usch ! båda tittar på varandra och tittar sen snabbt bort ! Jag hatar verkligen när sånt händer, haha !

Och juste, jag har varit lite osäker på om det är en av Peoples bartendrar som är med i reklamen till den rätte för rosing, så idag var det en lite intervju med Linda Rosing om det här programmet dårå och sen lite under så står det vilka som har gått vidare och då är det en bild på hnm och så står det hans namn under ! Hahaha ! Han är 22 och hon är 35 .. Han är grymt snygg och hon har ankläppar ... vad ser du i henne egentligen ?

Nej, nu ska jag gå och göra något roligt :P

<3


Kommentarer
Malin

Haha var de han jag tror att de var som du mötte på stan? ;D sen en fråga till, var de bartendrar från pepole som var med i programet ? :P pusspuss<3

2009-02-25 @ 08:30:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0