090221 - återuppstådd från de döda

Hej ! Nu har jag återuppstått från de döda ! Va juh på kryssning Torsdag-Fredag med Paulina, Annica, Malin och Malin. Det var .. intressant och roligt ! Kan inte säga så mkt men aa ! Kan juh säga att jag var inte lite full, nattklubbsvakten kände igen mej efter ett tag, och dagen efter när vi ska gå av så ser han mej och säger: Hej, Jaha, är det så du ser ut när du är nykter ! hahah .. Hmm ! Tack för den liksom ! Men resan var intressant och jag är fortf helt död !

Idag blir det chill med Melodifestivalen och en massa godis ! Och juste resans höjdpunkt enligt mej var när två tjejer viskade om mej vid buffén och sa: - Shiit, hon ser ut som om hon har anorexia och går direkt på glassen ! Värsta glad ! jag ser ut som jag har anorexia :D :D
 
En liten video på när jag och Malin sjunger karaoke till I'm yours (icke så nykter)

Nej, nu ska jag gå och titta på Melodifestivalen, hoppas Molly och E.M.D går vidare ! :D
Imorgon kommer du hem, saknar dej !

<3


Kommentarer
Maddie

"Och juste resans höjdpunkt enligt mej var när två tjejer viskade om mej vid buffén och sa: - Shiit, hon ser ut som om hon har anorexia och går direkt på glassen ! Värsta glad ! jag ser ut som jag har anorexia :D :D"



Menar du allvar? Om du menar allvar undrar jag vad som pågår inne i ditt huvud? Folk som har anorexia mår psykiskt dåligt och har noll självkänsla och du tycker det är något positivt? Eller är det bara nå bekräftelsebehov det hela?



Jag hoppas du skojar om det hela. Jag hoppas verkligen!

2009-02-24 @ 00:12:11
URL: http://madlajn.blogg.se/
Ellinor

Mickis, det är ingen komplimang att få höra att man ser ut som en anorektiker..

2009-02-24 @ 00:13:15
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Malin

Tack för att ni andra håller med oss andra om att det inte är en komplimang och att hon verkligen inte borde tycka det..

Allt annat är skitsnack. Det är verkligen inte okej! :/

2009-02-24 @ 18:56:22
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0