090217

Hej. Hur mår ni idag då ? :P Jag mår ganska bra .. har haft en chill dag, träffade Paulina på stan och gick och överraskade Janina på hennes praktik (och tog en chokladkaka såklart) och sen blev det lite shopping, köpte en tunika och ett brett skärp och sen ett par leggings :P Tänkte ha det på torsdag när det blir kryssning :D Träffade också Annica och Malin och pratade lite om kryssningen ^^ Ska nog bli roligt !

Jag och Paulina gick sen och åt på Cupido och sen och solade så nu sitter jag här brun och luktar solarie (älskar den lukten) och saknar dej ! ...

Hann också på att träffa på Amarisa och Amanda som var i stan och skulle hälsa på Ellinor på sjukhuset :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0